Ezúton tájékoztatjuk, hogy Minősített Archiválás Bizalmi Szolgáltatásunkat 2024. január 31-ével kivezetjük, azaz ettől a naptól kezdődően ez a NETLOCK szolgáltatás nem használható, a szolgáltatás felülete többé nem elérhető.

A kivezetéssel kapcsolatban a rendszerben regisztrált email címmel rendelkező ügyfelek számára a NETLOCK Kft. tervezetten és ütemezetten tájékoztató levelet is küld, amelyben az archiválási szolgáltatás tárgyában fennálló szolgáltatási szerződések 2024. január 31. napjával, még a szolgáltatás kivezetését megelőzően felmondással megszüntetésre kerülnek.

A szolgáltatás kivezetésével kapcsolatban további, fontos információk itt találhatóak: NETLOCK eArchiválás

eArchiválás szolgáltatás megrendelése

Az egyes archiválási csomagok megrendeléshez nem szükséges külön megrendelőlapot kitöltenie, mindössze olvassa el figyelmesen a Használati útmutatóban foglaltakat és kövesse az ott leírtakat.

Az áttekintés megkönnyítése érdekében a megrendelés menetét röviden az alábbiakban foglaltuk össze:

1. lépés

Válassza ki, hogy melyik Archiválási csomagot szeretné megrendelni.

2. lépés

Kérjük, kattintson a Regiszráció gombra.

3. lépés

Az eArchiválás szolgáltatást a minősített Ügyfélmenü bejelentkezési adataival (felhasználónév, jelszó) veheti igénybe, így ha Önnek már van NetLock minősített aláíró tanúsítványa vagy Advocatus csomagja, akkor lépjen be a rendszerbe.

4. lépés

Amennyiben nem rendelkezik Ügyfélmenüvel, akkor kérjük, hogy először regisztráljon, majd utána jelentkezzen be az eArchiválás rendszerbe.

5. lépés

Az eArchiválás rendszerbe történő bejelentkezés esetén először kérjük, hogy adja meg

  • a számlázáshoz szükséges adatokat, majd
  • készítse el a Szolgáltatási Szerződést (itt kell megadnia a választott csomagot).

6. lépés

A Szolgáltatási Szerződést elektronikus aláírással hitelesítve vagy papír alapon aláírva juttassa el címünkre.

7. lépés

A beérkezett Szolgáltatási Szerződést kollégáink ellenőrzik, majd – az ellenőrzés sikeressége esetén – aktiválják az Ön felhasználói fiókját.

8. lépés

Az aktiválásról e-mailben értesítjük Önt, innentől kezdve van lehetőség arra, hogy az eArchiváló rendszerbe dokumentumok kerüljenek feltöltésre.