eArchiválás termékek
Az egyes archiválási csomagok megrendeléshez nem szükséges külön megrendelőlapot kitöltenie, mindössze olvassa el figyelmesen a Használati útmutatóban foglaltakat és kövesse az ott leírtakat.
Az áttekintés megkönnyítése érdekében a megrendelés menetét röviden az alábbiakban foglaltuk össze:
1. lépés
Válassza ki, hogy melyik Archiválási csomagot szeretné megrendelni.
2. lépés
Kérjük, kattintson a Regiszráció gombra.
3. lépés
Az eArchiválás szolgáltatást a minősített Ügyfélmenü bejelentkezési adataival (felhasználónév, jelszó) veheti igénybe, így ha Önnek már van NetLock minősített aláíró tanúsítványa vagy Advocatus csomagja, akkor lépjen be a rendszerbe.
4. lépés
Amennyiben nem rendelkezik Ügyfélmenüvel, akkor kérjük, hogy először regisztráljon, majd utána jelentkezzen be az eArchiválás rendszerbe.
5. lépés
Az eArchiválás rendszerbe történő bejelentkezés esetén először kérjük, hogy adja meg
- a számlázáshoz szükséges adatokat, majd
- készítse el a Szolgáltatási Szerződést (itt kell megadnia a választott csomagot).
6. lépés
A Szolgáltatási Szerződést elektronikus aláírással hitelesítve vagy papír alapon aláírva juttassa el címünkre.
7. lépés
A beérkezett Szolgáltatási Szerződést kollégáink ellenőrzik, majd – az ellenőrzés sikeressége esetén – aktiválják az Ön felhasználói fiókját.
8. lépés
Az aktiválásról e-mailben értesítjük Önt, innentől kezdve van lehetőség arra, hogy az eArchiváló rendszerbe dokumentumok kerüljenek feltöltésre.